Kingston Town - Harry Belafonte/UB40 -

2024. 7. 1. 08:57팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-12 14:49:06


 
The night seems to fade,
But the moonlight lingers on
There are wonders for everyone

The stars shine so bright,
But they're fading after dawn
There is magic
in Kingston Town

Oh Kingston Town,
The place I long to be
If I had the whole world
I would give it away
Just to see, the girls at play
Ooh, ooh, ooh

And when I am king,
surely I would need a queen
And a palace and everything, yeah

And now I am king,
And my queen will come at dawn
She'll be waiting
in Kingston Town

Oh Kingston Town,
The place I long to be
If I had the whole world
I would give it away
Just to see, the girls at play
Ooh, ooh, ooh

when I am king,
surely I would need a queen
And a palace and everything, yeah

And now I am king,
And my queen will come at dawn
She'll be waiting
in Kingston Town

She'll be waiting
in Kingston Town (x3)

밤이 저물어가는것 같지만
달빛이 좀처럼 사라지지 않고 남아있네요.
모든 사람에게 신비로운 일이죠.

별들이 매우 밝게 빛나지만
새벽이 지나면 사라지고 말죠.
킹스턴 마을에는
신비한 힘이 있나봐요.

오, 킹스턴 마을..
내가 간절히 머물고 싶은 곳.
내가 온 세상을 갖고 있다면
놀고 있는 소녀들을 만나보기 위해선
모든 걸 버릴거에요.
우, 우, 우..

내가 왕이면
물론 왕비와
궁전 그리고 모든 것들이 필요하겠죠.

이제 난 왕이고
나의 왕비는 동틀 무렵에 올거에요.
그녀가 킹스턴 마을에서
기다리고 있을거에요.

오, 킹스턴 마을..
내가 간절히 머물고 싶은 곳.
내가 온 세상을 갖고 있더라고
놀고 있는 소녀들을 만나보기 위해선
모든걸 버릴거에요.
우, 우, 우..

내가 왕이면
물론 왕비와
궁전 그리고 모든 것들이 필요하겠죠.

이제 난 왕이고
나의 왕비는 동틀 무렵에 올거에요.
그녀는 킹스턴 마을에서
기다리고 있을거에요.

그녀는 킹스턴 마을에서
기다리고 있을거에요.(x3) fvr11

'팝송의원어해석' 카테고리의 다른 글

Rain - Uriah Heep -  (0) 2024.07.01
Everything About You - Ugly Kid Joe -  (1) 2024.07.01
Beautiful Day - U2 -  (1) 2024.07.01
Another Time, Another Place - U2 -  (0) 2024.07.01
With Or Without You - U2  (0) 2024.07.01