Goldeneye (007 골든아이 ost) - Tina Turner -

2024. 6. 30. 11:27팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-12 15:09:56


 
 
See reflections on the water
More than darkness in the depths
See him surface and never a shadow
On the wind I feel his breath

Goldeneye, I found his weakness
Goldeneye, he'll do what I please
Goldeneye, no time for sweetness
But a bitter kiss will bring him to his knees

You'll never know how I watched you
from the shadows as a child
You'll never know how it feels
to be the one who's left behind
You'll never know the days and the nights,
the tears, the tears I've cried
But now my time has come and time,
time is not on your side

See him move through smoke and mirrors
Feel his presence in the crowd
Other girls they gather around him
If I had him I wouldn't let him out


Goldeneye, not lace or leather
Golden chain take him to the spot
Goldeneye, I'll show him forever
It will take forever to see what I've got


You'll never know how I watched you
from the shadows as a child
You'll never know how it feels
to get so close and be denied
It's a gold and honey trap
I've got for you tonight
Revenge is a kiss this time I won't miss
Now I've got you in my sight

With a goldeneye
Golden, goldeneye
With a goldeneye, goldeneye

물위에 비친것을 보세요
깊은 어둠이 내려져 있는
그림자를 보지 마시고 겉모습만 보세요
나는 바람속에서 그의 숨소리를 느낍니다

골든아이 . 나는 그의 약점을 알죠
골든아이. 그는 내가 좋아하는걸 해주겠죠
골든아이. 달콤함이 없지만
그러나 격렬한 키스에는 무릎을 꿇겠죠

당신은 내가 당신을 아이들처럼
그림자속에서 보는줄 모릅니다.
당신은 뒤쪽에 있는
사람은 알수 없습니다.
당신은 내가 밤새
흘린 눈물을 모릅니다.
그러나 지금 때가 왔지만
그시간은 당신곁에 없습니다.

연기와 거울사이로 움직이는 것을 한번 보십시요
군중 속의 그의 존재를 한번 느껴 보십시요
다른 여자들이 그를 둘러싸고 있습니다
만약 그가 내 남자였다면
나는 그를 밖으로 내보내지 않을 겁니다

그대는 나의 레이스와 같은 존재
또는 연인이라고 할 수 있겠지요
금줄로 그를 필요로 하는 장소로 끌고 가지요
나는 영원히 그에게 보여 줄 것입니다
내가 어떤 사람인지 영원히 모를겁니다

당신은 내가 당신을 이이들이 하는것 처럼
그림자속에서 보는줄 모르죠
당신은 가까이 있다는것도 모르고
그걸 부정하지요
그것은 여행 당신에게 오늘밤 줄
황금이고 꿀같은 여행입니다
복수의 키스의 시간이 오면 놓치지 않을겁니다.
지금 나는 당신을 바라보고 있습니다.

황금의 눈을 가지고
황금의 눈
황금의 눈을 가지고사람..
 

'팝송의원어해석' 카테고리의 다른 글

Happy Girl - Together -  (0) 2024.06.30
Tear (Donde voy)- Chyi Yu -  (0) 2024.06.30
One Little Christmas Tree - Tina Arena -  (0) 2024.06.30
If Love Is Blind - Tiffany -  (0) 2024.06.30
All This Time - Tiffany -  (0) 2024.06.30