I Miss You So Much - T.L.C

2024. 6. 29. 11:15팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-12 15:32:25


 
 
I never ask for this feeling
I never thought I would fall
I never knew how I felt till
the day you were gone
I was lost
I never asked for the red roese
I wasn't looking for love
Somehow let my emotions
take hold and guess what
all at once, I'm in love

Oh I miss so much
I long for your love
It's scares me 'cause
my heart gets go weak
That I can't even breathe
How can you take things so easily
Baby why aren't you missing me

Why did I act you're matter
It was silly of me to believe
That if I just opened my heart
Things just come naturally
Jokes on me
I didn't ask for love letters
So why did you give them to me
How could let your intentions get over on me
So in live, so naive

(Chorus)

And oh how I hate what you have done
Made me fall so deep in love
God knows you are the only one
I want that I love

난 결코 이런 감정을 요구한적 없어
난 결코 내가 낙심할거라고 생각한적 없어
난 결코 니가 떠난 후에 내가 어떻게
어떻게 느꼈는지 알지못했어
난 방황했었어..
난 결코 붉은 장미들을 요구한적 없어
난 사랑을 찾았던거야..
어떻게해서든지 내 감정들을 붇잡아줘
내가 사랑에 빠졌었던때의
모든것을 생각해봐(?)

난 니가 너무 그리워
난 니 사랑을 원하고있어
그게 난 두려워
숨쉴수 없을정도로 내맘이
약하져가기 때문에...
어떻게 넌 그런것들을 쉽게 가져갈수있지?
왜..넌 날 그리워하지 않는거지?

왜..난 니가 문제가 되는것처럼 행동한걸까..
내가 너무 바보같았어..(?)
만일 내가 내맘을 다시 연다면
모든것이 다 본래되로 돌아갈꺼야..
장난이지?(?) 나는 연애편지를 원하는게 아냐
왜 나에게 편지을 주는거야?
어떻게 하면 내가 극복할 수 있도록
너의 목적을 알려주겠니?
살기위해서..솔직하기위해서....(?)

chrous

어떻게 내가 너의 행동을 미워할까...
날 훨씬 더 깊은 사랑에 빠지도록 만들어줘
하나님은 알고계셔..
내가 원하는 사랑은 바로 너 하나뿐인걸...

'팝송의원어해석' 카테고리의 다른 글

Back for good - Take that  (0) 2024.06.29
Puttin' on the Ritz - Taco /Neil diamond -  (0) 2024.06.29
Unpretty - T.L.C  (0) 2024.06.29
No Scrubs - T.L.C  (0) 2024.06.29
Norman 3 - Teenage Fanclub -  (0) 2024.06.29