Joy To The World - Three Dog Night -

2024. 6. 30. 11:21팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-12 15:14:54


 

 
 
CHORUS 1:

Jeremiah was a bullfrog
Was a good friend of mine
I never understood a single word he said
But I helped him drink his wine
And he always had some mighty fine wine

Singin'
Joy to the world
All the boys and girls, now
Joy to the fishes in the deep blue sea
Joy to you and me

If I were the king of the world
Tell you what I'd do
I'd throw away the cars and the bars and the wars
And make sweet love to you
Said, make sweet love to you

Joy to the world
All the boys and girls
Joy to the fishes in the deep blue sea
Joy to you and me

You know I love the ladies
I love to have my fun
I'm a high life flyer and a rainbow rider
A straight shootin' son-of-a-gun
I said, a straight shootin' son-of-a-gun

Singin'
Joy to the world
All the boys and girls now
Joy to the fishes in the deep blue sea
Joy to you and me

Joy to the world
All the boys and girls now
Joy to the fishes in the deep blue sea
Joy to you and me

Joy to the world
All the boys and girls now
Joy to the fishes in the deep blue sea
Joy to you and me

Joy to the world
All the boys and girls now
Joy to the fishes in the deep blue sea
Joy to you and me

chrous

에레미야는 황소개구리 였어요.
나의 좋은 친구중에 하나이죠.
그가 말하는건 나는 한마디도 알아듣지 못했어요.
그러나 나는 그가 포도주를 마시는걸 도와주었어요
그는 항상 아주 좋은 포도주를 갖고 있었지요.

노래해요
이 세상에게 기쁨을 노래해요
보든 남자와 여자들이여, 자
푸른바다의 고기들에게 기쁨을 노래해요
당신과 나에게 기쁨을 노래해요

내가 만일 이 세상의 왕이라면,
내가 하고픈 걸 당신에게 말하지요.
나는 자동차와 술집과 전쟁을 없애 버리고 싶어요.
그리고는 당신에게 달콤한 사랑을 할 거에요.
당신에게 달콤한 사랑을 할 거에요.

이 세상에게 기쁨을 노래해요
보든 남자와 여자들이여, 자
푸른바다의 고기들에게 기쁨을 노래해요
당신과 나에게 기쁨을 노래해요

내가 숙녀를 사랑한다는걸 당신은 알아요.
나는 나의 재미를 가지고 싶어요
나는 야심가이고 무지개를 타는 사람이에요
당신은 멋진 친구예요
나는 당신이 멋진 친구라고 생각해요

노래해요
이 세상에게 기쁨을 노래해요
보든 남자와 여자들이여, 자
푸른바다의 고기들에게 기쁨을 노래해요
당신과 나에게 기쁨을 노래해요

이 세상에게 기쁨을 노래해요
보든 남자와 여자들이여, 자
푸른바다의 고기들에게 기쁨을 노래해요
당신과 나에게 기쁨을 노래해요

이 세상에게 기쁨을 노래해요
보든 남자와 여자들이여, 자
푸른바다의 고기들에게 기쁨을 노래해요
당신과 나에게 기쁨을 노래해요

이 세상에게 기쁨을 노래해요
보든 남자와 여자들이여, 자
푸른바다의 고기들에게 기쁨을 노래해요
당신과 나에게 기쁨을 노래해요

'팝송의원어해석' 카테고리의 다른 글

If Love Is Blind - Tiffany -  (0) 2024.06.30
All This Time - Tiffany -  (0) 2024.06.30
Black And White - Three Dog Night -  (0) 2024.06.30
Get Ready - Rare Earth/Temptations -  (0) 2024.06.29
My Girl - Temptations -  (0) 2024.06.29