Get Ready - Rare Earth/Temptations -

2024. 6. 29. 11:40팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-12 15:17:31


 

 
 
Never met a girl could make me feel
the way that you do
You're alright
Whenever I'm asked
what makes my dreams real
I tell 'em you do
You're outta' sight

Well twiddley dee, twiddley dum
Look out baby 'cause here I come

I'm bringing you a love that's true
Get ready, get ready
I'm gonna try to makin' love to you
Get ready, get ready
Get ready, 'cause here I come
Get ready, 'cause here I come

If you wanna' play hide and seek with love,
let me remind you
You're alright
Lovin' you're gonna' miss,
and the time it takes to find you
You're outta' sight
Well fee fi, fo fo fum
Look out baby, 'cause here I come

I'm bringing you a love that's true
Get ready, get ready
I'm gonna try to makin' love to you
Get ready, get ready
Get ready, 'cause here I come
Get ready, 'cause here I come

All my friends shouldn't want me to
I think I'll understand
You're alright
Hope I get to you before they do,
'cause that's how I planned it
You're outta' sight

Well twiddley dee, twiddley dum
Look out baby 'cause here I come

I'm bringing you a love that's true
Get ready, get ready
I'm gonna try to makin' love to you
Get ready, get ready
Get ready, 'cause here I come
Get ready, 'cause here I come

당신이 하는대로 나를 느끼게하는
여자를 결코 만나지 못 했어요.
당신이 옳아요.
무엇이 내꿈을 실현시키느냐는
질문을 받을 때마다
나는 사람들에게 당신이 그렇다고 말해요.
당신이 안보여요.

음, 빙빙 돌려요, 빙빙돌려요.
여기봐요 내 사랑, 왜냐하면 내가 왔어요

나는 당신에게 진실한 사랑을 가져 왔어요.
준비해요, 준비해요
나는 당신을 사랑하려 노력할 거에요.
준비해요, 준비해요.
준비해요, 왜냐하면 내가 왔어요
준비해요, 왜냐하면 내가 왔어요

만일 당신이 사랑의 숨바꼭질을 하길 원한다면
내가 당신에게 알리께요.
당신이 옳아요.
당신이 그리워할 사랑과
당신을 찾는데 걸리는 시간
당신이 안보여요
음,휘,호,호,훰
여기봐요 내 사랑, 왜냐하면 내가 왔어요

나는 당신에게 진실한 사랑을 가져 왔어요.
준비해요, 준비해요
나는 당신을 사랑하려 노력할 거에요.
준비해요, 준비해요
준비해요, 왜냐하면 내가 왔어요
준비해요, 왜냐하면 내가 왔어요

모든 내 친구들이 내가 하길 원치 말아야해요
내가 이해할 거라고 생각해요.
당신이 옳아요.
내가 남들보다 앞서 당신에게 도달하길 희망해요.
왜냐하면, 그 것이 내가 계획한 거에요
당신이 안보여요

음, 빙빙 돌려요, 빙빙돌려요.
여기봐요 내 사랑, 왜냐하면 내가 왔어요

나는 당신에게 진실한 사랑을 가져 왔어요.
준비해요, 준비해요
나는 당신을 사랑하려 노력할 거에요.
준비해요, 준비해요
준비해요, 왜냐하면 내가 왔어요
준비해요, 왜냐하면 내가 왔어요