Dizzy - Tommy Roe -

2024. 6. 28. 13:26팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-12 16:11:09


 
 
Dizzy
I'm so dizzy, my head is spinnin'
Like a whirlpool, it never ends
And it's you, girl, makin' it spin
You're makin' me dizzy

First time that I saw you, girl,
I knew that I just had to make you mine
But it's so hard to talk to you
with fellas hangin' round you all the time
I want you for my sweet pet
But you keep playin' hard to get
Goin' around in circles all the time

Dizzy
I'm so dizzy, my head is spinnin'
Like a whirlpool, it never ends
And it's you, girl, makin' it spin
You're makin' me dizzy

I finally got to talk to you
and I told you just exactly how I felt
Then I held you close to me
and kissed you and my heart began to melt
Girl, you've got control of me
'Cause I'm so dizzy I can't see
I need to call a doctor for some help

Dizzy
I'm so dizzy, my head is spinnin'
Like a whirlpool, it never ends
And it's you, girl, makin' it spin
You're makin' me dizzy

My head is spinnin'
Like a whirlpool, it never ends
And it's you, girl, makin' it spin
You're makin' me dizzy
Oh, I'm so dizzy
You're makin' me dizzy
Yeah, I'm so dizzy

어지러워....
현기증 나고 머리가 돌겠어요
소용돌이처럼 돌고 돌면서 끝나지 않네요
당신이 그렇게 만들고 있잖아요!
당신이 나를 현기증 나게 하고 있어요

내가 당신(소녀)을 처음 만났을때
당신의 마음에 들어야겠다는 생각을 했죠.
당신의 주변에 서성이지만
사람은 당신이 말하기를 어렵게 만들고 있다
나는 당신의 애인이 되고 싶어요
그러나 늘 당신주변을 돌지만
당신을 가까이 하기에는 힘드는군요

어지러워....
현기증 나고 머리가 돌겠어요
소용돌이처럼 돌고 돌면서 끝나지 않네요
당신이 그렇게 만들고 있잖아요!
당신이 나를 현기증 나게 하고 있어요

결국은 당신에게 말을 걸어보고
내가 느끼는 감정을 잘 이야기 했죠
그리곤 키스를 하자 나의 마음은 녹아내렸죠
자기, 당신은 나를 마음대로 하는군요
정신이 혼미해져서 볼수 조차 없으니
나는 의사에게 전화로 라도
도움을 청해 볼까해요

어지러워....
현기증 나고 머리가 돌겠어요
소용돌이처럼 돌고 돌면서 끝나지 않네요
당신이 그렇게 만들고 있잖아요!
당신이 나를 현기증 나게 하고 있어요

머리가 어지럽네요
마치 소용돌이 처럼,, 끝날줄 모르네요
그건 당신때문이죠.. 어지럽게 하죠
당신이 나를 어지럽게 하는군요
오!! 몹시 어지러워요
당신은 나를 어지럽게해요
예!! 그래요 나는 지금 어지러워 미칠지경예요