I knew I loved you - Savage Garden -

2024. 6. 27. 14:04팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-12 16:31:45


 
 
Maybe it's intuition
But some things you just don't question
Like your eyes
I see my future in an instant
And there it goes

I think I've found my best friend
I know that it might sound more than a little crazy
But I believe

*
I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
I knew I loved you before I met you
I have been waiting all my life

There's just no rhyme or reason
Only this sense of completion
And in your eyes
I see the missing pieces
I'm searching for
I think I've found my way home
I know that it might sound more than a little crazy
But I believe

*REPEAT

A thousand angels dance around you
I am complete now that I've found you
I knew I loved you before I met you
I knew I loved you 

아마 그건 직감일 뿐이지만요
당신은 아무런 문제가 없다고 해요
당신의 눈 속에서 처럼
아주 나의 미래의 한 순간을 보았어요
그리고 그건 계속되지요

가장 좋은 친구를 찾았다고 생각해요
약간은 이상하게 들릴 거란 걸 알지만
난 믿어요

*
당신을 만나기 전부터 난 당신을 사랑했어요
당신이 나와 함께 하는 꿈을 꾸어요
당신을 만나기 전부터 난 당신을 사랑했어요
평생을 기다렸지요

아무런 이유나 핑계 따위는 없어요
성취감만 있을 뿐이죠.
당신의 눈 속에서
내가 그토록 찾아헤메던..
그리음의 조각들이 보여요
집으로 가는 길을 찾았어요
약간은 이상하게 들릴 거란 걸 알아요
그러나 난 믿어요

*REPEAT

수 많은 천사들이 당신 주위에서 춤을 추어요
당신을 찾아서 난 완전해졌어요
당신을 만나기 전부터 난 당신을 사랑했어요
당신을 사랑했어요