Elastic girl - Kahimi Karie -

2024. 6. 10. 08:51팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 08:25:09


 
 
Nice to meet you, I'm the elastic girl
I can move, I can bend, I can do anything
Elastic girl friend, yeah I'm one of a kind
Watch me move now and disappear
Flick of a switch and I can blow
Blow your-mind out-time out-Find out now
Don't be afraid, don't need to hide
Look and find me by your side-the elastic girl

Last night I dreamed that I could fly yeah
The sky is mine, under stars that shine
A bird up in the sky tonight

I can be anything I wanna be
Things that you never thought you would see
Open your eyes and baby you will find
Something in me you nearly left me behind
Changing myself just to be next to you
Watch me move watch what I do
I can be anything I wanna be
I'm the elastic girl

Got something to say tonight

I can be anything I wanna be
Things that you never thought you would see
Open your eyes, baby you will find
Something, something-you left behind
Changing myself to be next to you
Watch me move here's something new
I can be anything I wanna be
I'm the elastic girl

I never thought I could be happy again
Used to cry, used to try-to be myself
Elastic girl friend, yeah-I'm happy again
I can show you, I can show you how
All my dreams they all come true
Nothing-stopping-me-or-in my way
I'll show you something, something new
Something I found in you, the elastic girl

I'll dive down deep into the sea yeah
In a submarine designed by me
I'll take you for a ride-tonight

We can be anything we wanna be
Things that you never thought you would see
Open our eyes and baby, we might find
Something we never should have left behind
Changed myself just to be with you
But changing you will be harder to do
I can be anything I wanna be
Cause-I'm the elastic girl

만나서 반가워요. 난 탄력있는 소녀예요.
움직일 수도 있고, 구부릴수도 있죠. 뭐든 할 수 있어요.
탄력있는 나긋나긋한 여자 친구, 그래요 내가 바로 그래요.
내가 움직였다가 사라지는 걸 보세요.
스위치를 가볍게 튕기면 난 날아갈 수 있어요.
당신의 마음을 날려버리고, 시간을 날려버리고, 이제 발견해요.
걱정하지 말아요. 숨을 필요 없어요.
당신곁에 있는 나, 탄력적인 소녀를 봐요.

어제 밤, 내가 날 수 있는 꿈을 꿨어요.
오늘밤 반짝이는 별빛 아래 하늘은 내 꺼예요.
하늘위로 높이 날아오른 새처럼... ('elastic girl 본인을 말하는 듯)

난 내가 원하는건 모두 할 수 있죠.
당신은 생각지도 못했던 걸 볼거예요.
눈을 떠요. 당신은 내 안에 있는 무언가를 발견할 거예요.
당신은 나를 떠나버리려고 했던 걸..
내 자신을 바꿔 당신곁에 있도록
내가 움직이는 걸 봐요. 내가 하는 걸 봐요.
난 내가 원하는건 뭐든 할 수 있어요.
난 탄력 소녀예요.

오늘밤 할 말이 있었어요.

난 내가 원하는건 모두 할 수 있죠.
당신은 생각지도 못했던 걸 볼거예요.
눈을 떠요. 당신은 내 안에 있는 무언가를 발견할 거예요.
당신은 나를 떠나버리려고 했던 걸..
내 자신을 바꿔 당신곁에 있도록
내가 움직이는 걸 봐요. 내가 하는 걸 봐요.
난 내가 원하는건 뭐든 할 수 있어요.
난 탄력 소녀예요.

나는 내가 다시 행복해 질수 있다고 생각한 적이 없어요.
울기도 했었고, 내 자신을 찾으려고 애썼었죠.
당신에게 보여줄 수 있어요.
어떻게 내 모든 꿈이 이루어지는지...
무엇도 이 길에서 나를 멈추게 할 수는 없어요.
난 당신에게 보여줄거예요. 무언가 새로운걸.
내가 당신안에서 발견한 어떤 것을..
그건 바로 탄력소녀~

난 바다 깊은 곳으로 잠수할거예요.
내가 디자인한 심해로..
오늘밤 당신을 데려갈 거예요.

우린 우리가 원하는건 뭐든 할 수 있어요.
생각해 보지도 못했던 것들을 보게 될거예요.
눈을 떠요, 우린 무언가 발견할 수 있어요.
우리가 결코 버려서는 안됐던 것들을..
내 자신을 변화시켜 당신과 함께 있게 해준..
그렇지만 당신을 바꾸는 건 더 어렵죠.
난 내가 원하는건 뭐든 할 수 있어요.
왜냐하면 난 탄력 소녀니까요.