I'd Rather Go Blind - Hennie Dolsma / Etta James -

2024. 6. 6. 10:24팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 10:46:19


 
Something told me
it was over
When I saw
you and her talking

Something deep down in my soul,
soul cried, girl
When I saw you
and that girl walking

I would rather,
I would rather go blind, boy
Than to see
you walk away from me,

so you see
I love you so much
and I don't want
to see you leave me, babe
But most of all,
I don't want to be free..

I was just, I was just,
I was just sitting here
thinking about your kiss
and your warm embrace

with a reflection in the glass
that I hold to my lips babe
Reveal the tears
that'll run down on my face,

I would rather go blind, boy
Than to see
you walk away from me,

so you see
I love you so much
and I don't want
to see you leave me, babe
But most of all,
I don't want to be free..

Baby, baby, baby,
I'd rather go blind
Than to see you
walk away from me..

Baby, baby, baby,
I'd rather go blind
Than to see you
walk away from me..



모든게 끝났다는
예감이 들었어요.
당신이 그녀와
이야기하고 있는 모습을 보았을때..

내 마음 깊은 곳에
슬픈 느낌이 들었어요..
당신과 그녀가
걸어가는 모습을 보았을때..

내가 차라리..
차라리 앞을 보지 못한다면 좋겠어요..
당신이 내 곁을
떠나는걸 보느니..

내가 당신을 너무나 사랑하는것
당신은 알잖아요.
난 당신이 내곁을
떠나는 모습을 보고 싶지 않아요.
무엇보다도
난 자유로워지고 싶지는 않아요.

난 그저..난 그저..
난 그저 여기에 앉아
당신의 입맞춤과
당신의 따스한 포옹을 생각하고 있어요.

내 입술이 닿은
유리컵에 반사되어
내 얼굴에 흘러 내리는
눈물이 보이네요.

난 차라리 앞을 보지 못한다면 좋겠어요..
당신이 내 곁을
떠나는걸 보느니..

내가 당신을 너무나 사랑하는것
당신은 알잖아요.
난 당신이 내곁을
떠나는 모습을 보고 싶지 않아요.
무엇보다도
난 자유로워지고 싶지는 않아요.

그대여..
난 차라리 앞을 보지 못한다면 좋겠어요..
당신이 내 곁을
떠나는걸 보느니..

그대여..
난 차라리 앞을 보지 못한다면 좋겠어요..
당신이 내 곁을
떠나는걸 보느니..