This guy's in love with you - Herb Alpert -

2024. 6. 6. 10:26팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 10:44:31


 
 
You see this guy,
this guy's in
love with you

Yes I'm in love
who looks at you
the way I do

When you smile
I can tell
we know each other
very well

How can
I show you
I'm glad I got
to know you

'cause I've heard
some talk
they say you
think I'm fine

yes i'm in love
and what I'd do
to make you mine

Tell me now is it so
don't let me be
the last to know

My hands are shakin'
don't let my heart
keep breaking
'cause I need your love,
I want your love

Say you're in love
and you love with my guy,
if not I'll just die

* repeat

Tell me now is it so
don't let me be
the last to know

My hands are shakin'
don't let my heart
keep breaking
'cause I need your love,
I want your love

Say you're in love
and you'll be my girl,
if not I'll just die



곁에 있는 지금
이사람을 좀 보세요.
당신과 사랑에 빠졌어요

그래요..나처럼
당신을 바라보는 사람은..
당신과 사랑에 빠진거에요

당신이 미소지으면
우리는 서로 아주 잘
알고 있다는 사실을
깨닫게 되죠.

어떻게 당신에게
보여 주어야 할까요.
당신을 알게 되어
기쁘다는걸..

주위의 소문으로 들었는데
당신은 내가
괜찮을거라고
생각한다면서요.

그래요 난 사랑에 빠졌지요.
당신을 나의 사람으로
만들려면 어찌해야 하나요

지금 말해주세요.
내가 가장 늦게 그 사실을
알게 하지는 말아 주세요.

손이 떨려오네요.
제발 나의 마음을
아프게 하지 말아주세요.
난 당신의 사랑을
원하고 필요하니깐요.

당신도 나와 사랑에
빠진거라고 말해주세요
아니면 난 죽을 것만 같아요.

* repeat

지금 말해주세요.
내가 가장 늦게 그 사실을
알게 하지는 말아 주세요.

손이 떨려오네요.
제발 나의 마음을
아프게 하지 말아주세요.
난 당신의 사랑을
원하고 필요하니깐요.

당신도 나와 사랑에
빠진거라고 말해주세요
아니면 난 죽을 것만 같아요.