You're My world - Helen Reddy -

2024. 6. 6. 10:13팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 10:54:42


 
 
You're my world, you're every breath I take
You're my world, you're every move I make
Other eyes see the stars up in the sky
But for me they shine within your eyes

As the trees reach for the sun above
So my arms reach out to you for love
With your hand resting in mine
I feel a power so divine

You're my world, you are my night and day
You're my world, you're every prayer I pray
If our love ceases to be
That is the end of my world for me

With your hand resting in mine
I feel a power so divine

You're my world, you are my night and day
You're my world, you're every prayer I pray
If our love ceases to be
That is the end of my world

End of my world
End of my world
End of my world for me

당신은 나의 세계, 나의 숨결,
당신은 나의 세계, 나의 움직임,
다른 이들은 하늘 한가운데서 별을 찾아냈지만
나는 당신의 눈 속에서 그 별들을 본답니다.

나뭇가지가 태양을 향해 손을 펼치는 것처럼
나의 손은 사랑을 향해 펼칩니다.
당신의 손을 내 손 위에 포래 놓을 때면
신성한 힘이 솟구치지요

당신은 나의 세계, 나의 낮과 밤.
당신은 나의 세계, 나의 기원.
우리의 사랑에 끝이 온다면
그건 나의 세계의 종말을 의미하지요.

당신의 손을 내 손 위에 포래 놓을 때면
신성한 힘이 솟구치지요

당신은 나의 세계, 나의 낮과 밤.
당신은 나의 세계, 나의 기원.
우리의 사랑에 끝이 온다면
그건 나의 세계의 종말을 의미하지요.

세상의 끝이랍니다
그래서 당신은 아,
세상의 끝이랍니다.