Lucy - Hanson -

2024. 6. 5. 10:11팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 17:33:30


 
The day that I left Lucy
A tear fell from her eye
Now I don't have nobody, and I was such a fool
On the day that I left Lucy.
The day that I left Lucy she cried,
then said goodbye
Now it's done, and it's over, and I am all alone
On the day that I left Lucy

+bridge+
Now I don't have anymore songs to sing
'Cause you were everything, everything to me
I didn't realize I felt this way, until that day

Today I'm missing Lucy,
and you say that she's okay, I hope she is.
Now I don't have nobody and no one will ever replace...
My Lucy
I love Lucy, Lucy...
On the day that I left Lucy - my Lucy.

내가 루시를 떠난 그날..
루시의 눈에서 눈물이 나왔어요
이젠 내 곁엔 아무도 없고, 난 바보라도 된 기분이예요..
내가 루시를 떠나 버린 그 날..
루시를 떠나던 그 날 루시는 울었어요
그리고 안녕이라고 말해줬지요
이제 끝났어요, 끝난 거예요. 그리고 난 이제 혼자예요
그 날.. 내가 루시를 떠나 버린 그 날..

+브리지+
난 이제 더 이상 부를 노래도 없어요..
루시, 네가 나의, 나의 모든 것이었기에....
이렇게 슬플 줄.. 정말 그 날까지는 알 수도 없었죠..

오늘.. 난 루시를 그리워 한답니다..
그리고.. 누군가가 루시는 괜찮다고 말해주더군요..
... 그녀가 행복하길 바래요.... ..
난 이제 아무도 없고, 루시를 대신해 줄 사람도 없어요.
나의 루시..
난 루시를, 루시를 사랑해요....
내가.. 루시를 떠나 버린 날... 나의.. 루시.....

'팝송의원어해석' 카테고리의 다른 글

Weird - Hanson -  (1) 2024.06.05
Save Me - Hanson -  (0) 2024.06.05
Love Song - Hanson -  (0) 2024.06.05
If Only - Hanson -  (0) 2024.06.05
I Wish I Was There - Hanson -  (0) 2024.06.05