I Need You - Westlife -

2024. 7. 3. 09:34팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-12 10:15:04


 
Baby Baby I swear to you
Baby Baby, I'm here for you
I don't know why
Why I did those things to you
What went through my mind
And I don't know why
Why I broke your heart in two
Guess I was that blind
Baby how I wish you could forgive me
Just one more time

CHORUS:
And I swear
I'll be there
Anytime you want me to
I'll be true
Here for you
Don't leave me lonely
Cos I need you
I've been a fool
Now I see the price to pay
I can't run and hide
Cause I'm losing you
And my chance slipped away with each time I lied
Baby how I wish you could forgive me
One more time

CHORUS
Baby living without you will tear me apart
When I know how it could have been
But I don't care what it leads to
Lets make a new start
And give love a chance to win cos
Baby I swear
Baby Baby I swear to you
Anytime you want me too
Baby I'm here for you
Don't leave me lonely cos I need you
CHORUS

그대여 그대여 당신에게 맹세하지요
그대여 그대여 당신을 위해 내가 여기 왔어요
왜 그런지 모르겠어요
당신에게 내게 왜 이러는지 모르겠다구요
무엇이 나의 마음을 사로잡는걸까요
이유를 모르겠어요
왜 내가 당신을 두갈래로 찢어놓았는지 모르겠어요
아마 내가 봉사였었는가봐요
당신이 날 용서해주기를 얼마나 간절하는데요
한번만...

Chorus
당신에게 맹세할께요
그곳에 같이있을거라고
당신이 날원하는 언제든지 말이예요
난 진실될께요
당신을 위해 내가 여기있잖아요
날 혼자 버려두지 마세요
왜냐면 난 당신이 필요하니깐
내가 어리석은것 같아요
이제 난 그 지불해야할 댓가를 알겠어요
난 어디 도망가서 숨을 때도 없잖아요
왜냐면 당신을 놓칠테니깐
나의 기회는 거짓말 할때마다 사라져 갔어요
그대여 용서해주기를 얼마나 간절하는데요
한번만 ...

chorus
당신없이 산다는 것은 내마음을 찢어버리는 거예요
내가 그런 사실을 알때면
난 개의치 않을거예요 어떻게 인도하든
새롭게 시작해봐요
사랑할 기회를 주시구요
그대여 맹세할께요
그대여 그대여 맹세할께요
당신이 원하는 언제든지 역시
그대여 당신을 위해 내가 여기있어요
날 혼자 내버려두지 마세요 왜냐면 당신이 필요하니깐
코러스
 

'팝송의원어해석' 카테고리의 다른 글

I Have A Dream - Westlife /Abba -  (0) 2024.07.03
I Lay My Love On You - Westlife -  (0) 2024.07.03
If I Let You Go - Westlife -  (0) 2024.07.03
My love - Westlife -  (0) 2024.07.03
No No - Westlife  (0) 2024.07.03