Mi casa, su casa - Perry Como

2024. 6. 21. 10:39팝송의원어해석

 
 
Mi Casa, Su Casa
my house is your house,
welcome to my hacienda!

Mi casa, su casa,
my home is your home,
I'll give you love warm and tender!

My house is nothing more,
than windows and a door,
and a roof that will keep out the rain!

The day you say you're mine,
my humble house will shine,
just like a castle in Spain!

Mi casa, su case,
my house is your house,
let's plan the future together!

Tell me, oh tell me,
that your heart is my heart,
and I will love you forever!

< instrumental break >

The day you say you're mine,
my humble house will shine,
just like a castle in Spain!

Mi casa, su case,
my house is your house,
let's plan the future together!

Tell me, oh tell me,
that your heart is my heart,
and I will love you forever!

나의집, 당신의집,
내집은 당신의 집이에요
내 농장에 오신걸 환영해요.

나의집, 당신의집,
내집은 당신의 집이에요
나는 당신께 따뜻하고 상냥한 사랑을 드리겠어요

나의집은 문 하나에 창문 몇 개와
그리고 비를 피해줄 지붕 하나에
지니지 않는 보잘것없는 집이랍니다.

당신은 내 사람이라고 당신이 말해준 그날,
내 보잘것없는 집은 빛날거예요
마치 스페인의 성처럼

나의집, 당신의집,
내집은 당신의 집이에요
우리미래를 같이 계획해요.

말해줘요.
오 ! 당신의 마음이 내마음이라고 말해줘요
그러면 나는 그대를 영원히 사랑하겠어요..

< instrumental break >

당신은 내 사람이라고 당신이 말해준 그날,
내 보잘것없는 집은 빛날거예요
마치 스페인의 성처럼

나의집, 당신의집, 내집은 당신의 집이에요
우리미래를 같이 계획해요.

말해줘요.
오 ! 당신의 마음이 내마음이라고 말해줘요
그러면 나는 그대를 영원히 사랑하겠어요..

'팝송의원어해석' 카테고리의 다른 글

Catch a falling star - Perry Como -  (0) 2024.06.21
Snowbird - Perry Como -  (0) 2024.06.21
Crazy Train - Ozzy Osbourne -  (0) 2024.06.20
Happiness And The Fish - Our Lady Peace -  (0) 2024.06.20
Are You Sad - Our Lady Peace -  (0) 2024.06.20