Girl You'll Be A Woman Soon - Neil Diamond -

2024. 6. 19. 11:11팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-12 22:30:11


 
 
Girl, you'll be a woman soon

Love you so much can't count all the ways
I'd die for you girl and all they can say is
"He's not your kind"

They never get tired of puttin' me down and
I never know when I come around
What I'm gonna find
Don't let them make up your mind
Don't you know

{Refrain}
Girl, you'll be a woman soon
Please come take my hand
Girl, you'll be a woman soon
Soon, you'll need a man

I've been misunderstood for all of my life
But what they're sayin', girl, just cuts like a knife
"The boy's no good"

Well, I finally found what I've been lookin' for
But if they get a chance they'll end it for sure
Sure they would
Baby I've done all I could
it's up to you

{Refrain : 2 times}


그대여, 당신은 곧 여인이 될 거에요.

당신을 아주 많이 사랑해 란말은 모든 걸 해결할 수 없어요
난 당신을 위해 죽을 거에요,그대여 그런데 사람들이 할 수
있는 모든 말은 "그는 너에게 어울리지 않는다" 에요.

사람들은 계속 나를 초라하게 만들려고 하고
나는 내가 찾고자 하는것에 대해서
내가 의견을 바꿀 때를 결코 몰라요.
사람들에 의해 당신의 마음을 결정하지 말아요.
당신은 모르나요?

{후렴}
그대여, 당신은 곧 여인이 될 거에요.
제발 와서 내 손을 잡아요.
그대여, 당신은 곧 여인이 될 거에요.
곧, 당신은 남자가 필요할 거에요

나는 내 인생에 모든 것에 대해서 잘못 이해해 왔어요.
하지만, 사람들이 말하는 것은, 그대여, 단지 칼처럼
상철를 입혀요, "저 사내는 좋지않다" 하는 말로써.

음, 나는 내가 찾아 왔던 걸 마침내 찾았어요.
하지만, 사람들이 기회만 있으면 그걸 끝내려고 해요.
확실히 그들은 그럴 거에요.
그대여, 나는 내가 할 수있는 모든 걸 했어요.
이제, 그것은 당신에게 달려 있어요.

{후렴: 두번 반복}

'팝송의원어해석' 카테고리의 다른 글

You Mean everything to me - Neil Sedaka -  (0) 2024.06.19
Be (갈매기의 꿈) - Neil Diamond -  (0) 2024.06.19
Holly Holy - Neil Diamond -  (1) 2024.06.19
Solitaryman - Neil Diamond -  (0) 2024.06.19
Song Sung Blue - Neil Diamond -  (0) 2024.06.19