Jesus To A Child - George Michael -

2024. 6. 3. 11:20팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 18:36:34


 
 
Kindness in your eyes
I guess you heard me cry
You smiled at me
like Jesus to a child

I\'m blessed I know
heaven sent and heaven stole
You smiled at me
like Jesus to a child
And what have I learned from all this pain
I though
I\'d never or anything again
But now I know

*
When you find a love
When you know that it exists
Then the lover that you miss
Will come to you on those cold, cold nights
When you\'ve been loved
When you know it holds such bliss
Then the lover that you kissed
Will comfort you
when there\'s no hope in sight *

Sadness in my eyes
No one guessed, will no one tried
You smiled at me
like Jesus to a child

Loveless and cold
With your last breath
you saved my soul
You smiled at me like
Jesus to a child
And what have I learned from all these tears
I\'ve waited for you all those years
Then just when it began
He took your love away
But I still say

* Repeat

So the words you could not say
I\'ll sing them for you
And the love we would have made
I\'ll make it for two
For every single memory
Has become a part of me

You will always be... My love

Well I\'ve been loved
So I know just what love is
And the lover that I kissed
is always by my side

Oh, the lover I still miss...
was Jesus to a child 

당신 눈 속에서 다정함을 느껴요
내가 우는 모습을 본 것 아니에요
예수님이 어린아이에게 하던 것처럼
나에게 미소를 짓고있네요

난 축복받은 사람이란 걸 알아요
하나님이 당신을 보냈고 당신을 가져갔죠
예수님이 어린아이에게 하던 것처럼
나에게 미소를 짓고있네요
이 고통 속에서 내가 꺠달았어요
다시는
(사랑을) 하지 않겠다고 다짐했어요
하지만 이젠 알아요

*
당신의 사랑을 발견하고
사랑이 정말로
존재한다는 것을 알았을 때
잊고 지내던 당신의 사랑은
그 추운 날에 당신에게 올거에요
당신이 사랑을 받고
그런 사실을 느낄 때
입맞춤을 했던 당신의 사랑이 찾아와
아무 희망도 없는 당신을 위로할 거에요

내 눈엔 슬픔이 고여있어요
아무도 모르고 위로해 주지도 않을 거에요
예수님이 어린아이에게 하던 것처럼
나에게 미소를 짓고있네요

사랑이 없고 외로운 삶에
당신의 마지막 생기로
나의 영혼을 구해주었어요
예수님이 어린아이에게 하던 것처럼
나에게 미소를 짓고있네요
이 눈물 속에서 내가 깨달은 것은
오랫동안 당신을 기다렸다는 것이죠
사랑을 다시 시작하려는데
그가 당신의 사랑을 빼앗아갔아요
하지만 난 계속 이 밀을 하겠어요

* Repeat

당신이 할 수 없었던 말들을
당신을 위한 노래로 부르겠어요
우리가 이룰 수도 있었던 사랑을
우리 둘 만을 위해 완성하겠어요
사소한 것들 모두가
나의 일부가 되었기 때문이에요

당신은 언제나… 나의 사랑

난 사랑을 받았기에
사랑이 무엇인지 알아요
입맞추었던 사랑은
항상 나의 곁에 있을 거에요

내 사랑 당신이 그리워요
예수님이 어린아이에게 그러했듯이