I will - David Foster & Chris Kirkpatrick -

2024. 5. 27. 18:49팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 21:57:44


 
 
When life seems hopeless
And you are all alone
And no one is there to dry
The teardrops from your eyes
When you can't find a single reason left to try
Baby I will, I will

Tell me the secrets
That you've locked away
Confide your deepest fears
That haunt you every day
All of the little things
Nobody else could understand
Baby I will, I will

Chorus:
It's all right, I'll be there
Count on me, anytime, anywhere
I'll show you love
Till the end of my life
When no one else will stand by your side
I will

When all you've counted on
Comes tumbling down
And there's only emptiness
That nothing seems to fill
And when you can't remember how to be strong
Baby I will, I will

Chorus

I'll be standing right by your side
I will

삶에 희망이 없고
당신 혼자일때
아무도 당신 눈에 흐르는
눈물 닦아주지 않을때
노력해서 남아야할 단 한가지의 이유도
발견할수 없을때 내가 할께요, 내가

당신이 꼭꼭 잠그고 있는
비밀들을 내게 말해봐요
매일 당신을 따라다니는
가장 깊은 두려움을 털어놓아요
이 모든 작은 일들을
다른 사람은 이해할 수 없어요
내가 할께요, 내가

chorus:
모든게 괜찮아요, 내가 곁에 있잖아요
언제든지 어디에서든지 날 의지해요
당신에게 사랑을 보여줄께요
내 삶이 끝날때까지
아무도 당신 곁에 서있지 않을때
내가 할께요

당신이 의지하던 모든게
굴러 떨어지고
채워질것 같지 않은
공허함만이 있을때
어떻게 강해지는지 기억할 수 없을때
내가 할께요, 내가

chorus

내가 당신곁에 바로 서있을께요
내가....

'팝송의원어해석' 카테고리의 다른 글

A Promise I Make - Dakota Moon -  (0) 2024.05.27
Born For You - David Pomeranz -  (0) 2024.05.27
Take A Look Inside My Heart - David Benoit -  (0) 2024.05.27
Insatiable - Darren Hayes -  (0) 2024.05.27
Beautiful Sunday - Daniel Boone -  (0) 2024.05.27