Champagne and wine - Viktor Lazlo -

2024. 7. 2. 15:58팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-12 10:39:46


 
 
Champagne and wine
bubbles in my head
"You're so divine"
he said
And holing my hand,
he promised me heaven
Boy what a sweet, sweet night.

Champagne and wine
bubbles in my head
We danced the night away
and holding me close,
he knew I surrendered
Boy what a crazy night.

He kissed me softly
on that bench there by the sea
and told me his life
has been empty before me
This kind of love
is the kind that last forever
Why did it have to end so soon

Champagne and wine
bubbles in my head
We danced the night away.
Those lying eyes
I'll always remember
Boy what a sweet, sweet night.

Champagne and wine
bubbles in my head
"You're so divine"
he said.
Those lying eyes
I'll always remember
Boy what a crazy night.

머리속에 거품처럼 가득한
샴페인과 와인,
"당신은 정말 근사해요."
라고 그가 말했지요.
내 손을 잡고
하늘에 대고 맹세했어요.
정말이지 감미로운 밤이었어요.

샴페인과 와인,
머리속에 거품이 가득해요.
우리는 밤새 춤을 추었어요.
그리고 나를 꼭 안고는
그는 내가 굴복했단걸 알고 있었어요.
정말 근사한 밤이었어요.

바다옆에 있는 의자에 않아
그는 나에게 부드럽게 입맞춤했어요.
그리곤, 날 만나기 이전
그의 삶은 공허했다고 말했어요.
이런 사랑은
영원히 지속될 수 있는 사랑이련만,
왜 그리 쉽게 끝나버렸나요?

머리속에 거품처럼 가득한
샴페인과 와인,
우리는 밤새 춤을 추었어요.
난 당신의 거짓 가득했던 눈빛을
언제나 기억할거에요.
얼마나 감미로웠던 밤이었는지 몰라요.

머리속에 거품처럼 가득한
샴페인과 와인,
"당신은 정말 근사해요."
라고 그가 말했지요.
난 당신의 거짓 가득했던 눈빛을
언제나 기억할거에요.
정말 근사한 밤이었어요..