More Than I Can Say - Leo Sayer

2024. 6. 15. 17:06팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 00:30:27


 
 
Oh, oh! Yea, yea!
I love you more than I can say.
I'll love twice as much tomorrow.
Oh, love you more than I can say.

Oh, oh! Yea, yea!
I miss you every single day
Why must my life be filled with sorrow.
Oh, love you more than I can say

Don't you know I need you so?
Tell me, please, I gotta know.
Do you mean to make me cry?
Am I just another guy?

Oh, oh! Yea, yea!
I love you more than I can say.
I'll love twice as much tomorrow.
Oh, love you more than I can say.

내가 표현할 수 있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요
오, 내가 표현할 수있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요.
내일은 오늘의 두배만큼 당신을 사랑하리다.
내가 표현할 수 있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요.

오, 난 매일 당신을 그리워 하죠.
왜 내 인생은 슬픔으로 가득차야 합니까?
오, 나 내가 표현할 수 있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요.

내가 당신을 그렇게 필요로 한다는 걸 당신은 모르시나요?
제발 말해줘요. 알아야만 하겠에요.
나보고 울라는 말씀이신가요?
난 별볼일 없는 놈이란 말인가요?

오, 내가 표현할 수 있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요.
내일은 오늘보다 두배나 더 사랑하리다.
오, 내가 표현할 수 있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요.
더욱 당신을 사랑한다구요...