Connie Talbot - I Have A Dream

2023. 5. 13. 09:55카테고리 없음

Connie Talbot  - I Have A Dream  


I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail

내겐 꿈이 있어요 부를 노래도 있죠
어떤 어려움도 이겨낼 수 있게 도와주는
동화의 경이로움을 보면
실패하더라도 미래를 확실히 할 수 있어요.

I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels

나는 천사를 믿어요.
내가 보는 모든 사물의 좋은 점을 보며
나는 천사를 믿어요.

When I know the time is right for me
Ill cross the stream - I have a dream

나에게 적절한 때가 왔다는 것을 알 때
나는 시냇물을 건널거에요 - 내겐 꿈이 있어요.

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness
still another mile

내겐 꿈이 있어요, 환상이에요.
현실을 헤쳐나갈 수 있도록 도와주는
내 운명이 그것을 가치 있게 만들어줘요. 
아직도 남아 있는 어두움을 뚫으며

I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels

나는 천사를 믿어요.
내가보는 모든 사물의 좋은 점을 보며
나는 천사를 믿어요.

When I know the time is right for me
Ill cross the stream,,,I have a dream
Ill cross the stream - I have a dream

나에게 적절한 때가 왔다는 것을 알 때
나는 시냇물을 건널거에요 - 내겐 꿈이 있어요.
나는 시냇물을 건널거에요 - 내겐 꿈이 있어요.

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail

내겐 꿈이 있어요 부를 노래도 있죠.
어떤 어려움도 이겨낼 수 있게 도와주는
동화의 경이로움을 보면
실패하더라도 미래를 확실히 할 수 있어요.

I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels

나는 천사를 믿어요.
내가 보는 모든 사물의 좋은 점을 보며
나는 천사를 믿어요.

When I know the time is right for me
Ill cross the stream - I have a dream
Ill cross the stream - I have a dream

나에게 적절한 때가 왔다는 것을 알 때
나는 시냇물을 건널거에요 - 내겐 꿈이 있어요.
나는 시냇물을 건널거에요 - 내겐 꿈이 있어요.