White Sandy Beach of Hawai'i - Israel Kamakawiwo'ole -

2024. 6. 7. 13:55팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 09:55:30


 

 
 
I saw you in my dreams
We were walking
hand in hand
On a white sandy beach of Hawai`i

We were playing in the sun
We were having so much fun
On a white sandy beach of Hawai`i

the sound of the ocean
soothes my restless soul
Sound of the ocean
rocks me all night long.

Those hot long summer days
Lying there in the sun
On a white sandy beach of Hawai`i

Sound of the ocean
soothes my restless soul
Sound of the ocean
rocks me all night long.

Last night in my dream
I saw your face again
We were there in the sun
On a white sandy beach of Hawai`i
On a white sandy beach of Hawai`i



난 그대를 꿈에서 보았어요.
우린 손을 잡고
하와이 해변 하얀 모래 사장을
걷고 있었죠.

태양 아래서
무척이나 재미있게 놀고 있었어요.
하와이 해변 하얀 모래사장에서..

바다 소리는
내 불안한 영혼을 달래주고
날 밤새도록
진정시켜주었어요.

그런 무덥고 긴 여름날
하와이 해변 하얀 모래사장에서
태양아래 누우면,

바다 소리가
내 불안한 영혼을 달래주고
날 밤새도록
진정시켜주었어요.

지난 밤 내 꿈에
난 당신 모습을 다시 보았어요.
우리는 하와이 해변 하얀 모래사장
태양 아래 있었어요..
우리는 하와이 해변 하얀 모래사장에..

팝송원어해석

2012-08-13 09:55:30


 

 
 
I saw you in my dreams
We were walking
hand in hand
On a white sandy beach of Hawai`i

We were playing in the sun
We were having so much fun
On a white sandy beach of Hawai`i

the sound of the ocean
soothes my restless soul
Sound of the ocean
rocks me all night long.

Those hot long summer days
Lying there in the sun
On a white sandy beach of Hawai`i

Sound of the ocean
soothes my restless soul
Sound of the ocean
rocks me all night long.

Last night in my dream
I saw your face again
We were there in the sun
On a white sandy beach of Hawai`i
On a white sandy beach of Hawai`i



난 그대를 꿈에서 보았어요.
우린 손을 잡고
하와이 해변 하얀 모래 사장을
걷고 있었죠.

태양 아래서
무척이나 재미있게 놀고 있었어요.
하와이 해변 하얀 모래사장에서..

바다 소리는
내 불안한 영혼을 달래주고
날 밤새도록
진정시켜주었어요.

그런 무덥고 긴 여름날
하와이 해변 하얀 모래사장에서
태양아래 누우면,

바다 소리가
내 불안한 영혼을 달래주고
날 밤새도록
진정시켜주었어요.

지난 밤 내 꿈에
난 당신 모습을 다시 보았어요.
우리는 하와이 해변 하얀 모래사장
태양 아래 있었어요..
우리는 하와이 해변 하얀 모래사장에..