You Are my lady - Freddie Jackson/Barry White/Luther Vandross -

2024. 6. 2. 14:29팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 19:11:21


 
 
There's somethin'
that I want to say
But words sometimes
get in the way
I just want to show
my feelings for you

There's nothing
that I'd rather do
Than spend every
moment with you
I guess
you should know,
I love you so

You are my lady
You're everything
I need and more
You are my lady
You're all
I'm living for

There's no way
that I can resist
Your precious kiss
Girl, you've got me
so hypnotized

Just say that
you'll stay with me
(You'll stay)
'Cause our love
was meant to be
I promise to love you
more each day

You are my lady
(My love)
You're everything
I need and more (More)
You are my lady
You're all
I'm living for

You are my lady
(My love)
You're everything
I need and more (More)
You are my lady
You're all
I'm living for

Our love will shine
Shine, shine, shine
Let's make it last
Until the end of time

Ooh...ooh...ooh...
ooh...ooh...ooh...ooh...
Whoa...oh...ho...
whoa...ho...

You are my lady,
yes, you are (My love)
Everything I need
and more (More)
You are my lady
You're all
I'm living for

You are my lady
(My love)
You're everything
I need (More)
You are my lady
You're all
I'm living for,

go on and
tell the world
You are my lady
(That you're my girl)

You're everything
I need and more
(Sweeter than the day,
the day before)

You are my lady (Ooh)
You're all
I'm living for,
I love the way
you move, girl

You are my lady
(I love you so, yeah)
You're everything
I need and more
(Come on let me
love you, baby, baby)

You are my lady (Ooh)
You're all
I'm living for

하고 싶은
말은 있지만,
때로는 말이
방해가 될 때가 있지요.
난 당신을 향한 감정을
표현하길 원할 뿐이에요.

당신과 매 순간을
함께 보내는 것 외에는
내가 할 수 있는
일이 없군요..
내가 무척 사랑한단걸
당신이 알아야 한다고
여겨져요.

당신은 나의 여인,
내가 원하는
전부..그 이상이에요.
당신은 나의 여인,
내가 존재하는
이유랍니다..

당신의 사랑스런
입맞춤을 저항할
도리가 없네요.
당신은 날 사로잡아
무력하게 만들어 버렸어요.

나와 머물겠다고
말해주세요..
(머물겠다고)
우리 사랑은
운명 지어졌기에
당신을 매일 더욱 더
사랑하리라 약속드려요.

당신은 나의 여인
(나의 사랑)
내가 원하는
전부..그 이상이에요.
당신은 나의 여인,
내가 존재하는
이유랍니다..

당신은 나의 여인
(나의 사랑)
내가 원하는
전부..그 이상이에요.
당신은 나의 여인,
내가 존재하는
이유랍니다..

우리의 사랑은
계속 빛날거에요.
세상이 다하는 순간까지
지속되도록 해요.

우..우..우..
우..우..우..
와오..오..오..
와오..오..

당신은 나의 여인
그래요 당신은 (나의 사랑)
내가 원하는
전부..그 이상이에요.
당신은 나의 여인,
내가 존재하는
이유에요..

당신은 나의 여인
(나의 사랑)
내가 원하는
전부..그 이상이에요.
당신은 나의 여인,
내가 존재하는
이유에요.

나아가서 세상에
당신이 나의 여인이라고
전하세요.
(나의 여인이라고..)

당신은 내가 필요한
전부이며,
이 전보다 더욱
사랑스러워요..

당신은 나의 여인..
당신만이
내가 존재하는 이유..
당신 몸짓 하나 하나를
사랑해요.

당신은 나의 여인,
(당신을 무척 사랑해요)
내가 원하는
전부..그 이상이에요.
(당신을 사랑하게
해주세요..그대여)

당신은 나만의 여인이며
내가 존재하는
이유랍니다..