Forever And Ever - Demis Roussos -

2024. 5. 26. 08:48팝송의원어해석

팝송원어해석

2012-08-13 22:47:23


 
 
Ever and ever,
forever and ever
You'll be the one
That shines on me
Like the morning sun

Ever and ever,
forever and ever
You'll be my spring
My rainbows end
And the song I sing

Take me far
beyond imagination
You're my dream come true
My consolation

(Ever and ever
forever and ever)
You'll be my dream,
my symphony,
my own lover's theme

(Ever and ever
forever and ever)
My destiny will
follow you eternally

Take me far
beyond imagination
You're my dream come true
My consolation

(Ever and ever,
forever and ever)
You'll be the one
That shines on me
Like the morning sun

(Ever and ever,
forever and ever)
My destiny
Will follow you eternally

영원토록,
언제까지나..
아침 햇살처럼
날 비추어줄 사람은
당신뿐 일거에요.

영원토록,
언제까지나..
당신은 나의 따뜻한 봄,
무지개 끝이고
내가 부르는 노래일거에요.

아득한 상상 너머로
날 데려가 주세요.
당신은 이루어진 나의 꿈이자
나의 위안이에요..

(영원토록,
언제까지나..)
당신은 나만의 꿈,
나만의 교향곡,
나만의 사랑 테마일거에요.

(영원토록,
언제까지나..)
나의 운명은
영원토록 당신을 따를거에요.

아득한 상상 너머로
날 데려가 주세요.
당신은 이루어진 나의 꿈이자
나의 위안이에요..

(영원토록,
언제까지나..)
아침 햇살처럼
날 비추어줄 사람은
당신뿐 일거에요.

(영원토록,
언제까지나..)
나의 운명은
영원토록 당신을 따를거에요.