I'll Be There - Jackson5 -

2024. 5. 25. 12:27팝아티스트

팝송원어해석

2012-08-14 00:16:30


 
 
You and I must make a pact,
we must bring salvation back
Where there is love, I'll be there

I'll reach out my hand to you,
I'll have faith in all you do
Just call my name and I'll be there

I'll be there to comfort you,
Build my world of dreams around you,
I'm so glad that I found you
I'll be there with a love that's strong
I'll be your strength, I'll keep holding on

Let me fill your heart with joy and laughter
Togetherness, well that's all I'm after
Whenever you need me, I'll be there
I'll be there to protect you,
with an unselfish love that respects you
Just call my name and I'll be there

If you should ever find someone new,
I know he'd better be good to you
'Cause if he doesn't, I'll be there
Don't you know, baby, yeah yeah
I'll be there, I'll be there, just call my name,
I'll be there

(Just look over your shoulders, honey - oo)

I'll be there, I'll be there, whenever you need me,
I'll be there
Don't you know, baby, yeah yeah

I'll be there, I'll be there, just call my name,
I'll be there...

당신과 나는 약속을 해야해요
우린 구원을 다시 가지고 와야해요
사랑이 있는 곳에 내가 곁에 있을께요

내 손을 당신에게 내밀고
당신이 하는 모든걸 믿을께요
그저 내 이름을 불러요 내가 곁에 있을께요

당신을 위로하기 위해 곁에 있을께요
당신 주위로 내 꿈의 세상을 짓고
당신을 알게되어서 너무 기뻐요
더 강한 사랑으로 내가 곁에 있을께요
당신의 힘이 되고 굳건히 있을께요

당신의 마음에 기쁨과 웃음으로 가득 채우고
그런 후에 함께 하는거죠
날 필요로 하는 어디든지 내가 곁에 있을께요
당신을 존경하는 이기적이지 않은 사랑으로
당신을 지켜줄께요
그저 내 이름을 불러요 내가 곁에 있을께요

당신이 새로운 사람을 알게된다면
그 사람이 당신에게 잘해야될거라고 생각해요
왜냐면 잘하지 못한다면 내가 곁에 있을테니까요
당신은 알지요
그저 내 이름을 불러요
내가 곁에 있을께요,

그저 당신의 어깨 너머로 한번 봐요

내가 곁에 있을께요,
당신이 필요로 하는 어디든지
알겠죠? 예!!!!

내가 곁에 있을께요
그저 내 이름을 불러줘요
내가 곁에 있을께요....

'팝아티스트' 카테고리의 다른 글

Hotel California - Eagles -  (1) 2024.05.25
Knocking On Heaven  (0) 2024.05.25
Joanne Glasscock - The Centaur  (0) 2024.05.25