Oh My Love/John Lennon

2024. 8. 19. 12:22올드팝송


Oh my lover for the first time in my life, 오 내 인생의 첫사랑이여. My eyes are wide open, 나의 두 눈은 넓게 열리고, Oh my lover for the first time in my life 오 내 인생의 첫 사랑이여 My eyes can see, 나의 두 눈은 볼 수 있어요. I see the wind, 나는 바람 부는 것을 보고 있어요, Oh I see the trees, 오, 나는 나무들을 보고 있어요. Everything is clear in my heart, 모든 것이 내 가슴속에서 명확해져요. I see the clouds, 나는 구름을 보고 Oh I see the sky, 오 나는 하늘을 보고 Everything is clear in our world, 우리의 세계에서 모든 것이 환해지고 있어요. Oh my love for the first time in my life, 오 내 인생의 첫사랑이여, My mind is wide open, 내 마음이 크게 열려요. oh my lover for the first time in my life, 오 내 인생의 첫사랑이여 My mind can feel, 내 마음은 느낄 수 있어요. I feel the sorrow, 나는 슬픔을 느끼고 Oh I feel dreams, 오 나는 꿈을 느껴요. Everything is clear in my heart 모든 것이 내 마음에서 분명해져요. I feel the life, 나는 인생을 느끼고 Oh I feel love. 오 나는 사랑을 느껴요. Everything is clear in our world 모든 것이 우리의 세계에서 분명해져 가고 있어요

'올드팝송' 카테고리의 다른 글

The Nolans - Sexy Music  (0) 2024.08.19
Without you / Clay aiken  (0) 2024.08.19
Always On My Mind ㅡ Charlie Landsborough  (0) 2024.08.19
Queen of Hearts/Dave Edmunds  (0) 2024.08.19
Promises/Eric Clapton  (0) 2024.08.19