Stoney 스토니 - Lobo 로보

2024. 8. 19. 12:12올드팝송

I`ve notice since we both were kids
우리 둘은 어렸을적부터 알고 지냈지요

I recall the silly things we did
난 우리가 놀았던 철없던 행동들을 돌이켜 봅니다

She would want to ride upon my back
그녀는 내 등에 올라타고 말타기 놀이를 원했죠

To keep from stepping on a crack
틈사이로 빠지지 않으려고 말이에요

I didn`t think of it back then
지나간 일에 대해선 생각해보지 않았어요

But even when she did not win
하지만 그녀는 게임에 졌을 때도

She was happy just to play
그녀는 함께 노는 것 그 자체만으로도 행복했어요

Stoney liked to live out every dasy
스토니는 하루하루 살아가는데 만족했지요

Stoney, happy all the time
스토니, 정말 행복했던 시절 이었어요

Stoney, liked the summer time
스토니, 인생이란 화창한 한 여름 날 같은것

The joy you find in living every day
당신은 하루하루 삶에서 기쁨을 찾은거지요

Stoney, how I love your simple ways
스토니,
내가 얼마나 당신의 꾸밈없는 모습을 사랑했는지 알았나요

The times when no one understood Iife
아무도 이해하지 못햇던 그 시절을 생각한다면

Seems that Stoney always would
스토니가 여전히 내 곁에 있는 것 같아요

We`d walk for hours in the sand
우린 모래사장을 한동안 걸었었죠

She would always try and hold my hand
그녀는 언제나 내 손을 잡으려 애쓰곤 했어요

Stoney, happy all the time
스토니, 정말 행복햇던 시절이었어요

Stoney, liked the summer time
스토니, 인생이란 화창한 한 여름 날 같은거에요

The joy you fnd in living evey day
당신은 하루하루 삶에서 기쁨을 찾는거지요

Stoney, how I love your simple ways
스토니,
내가 얼마나 당신의 꿈임업는 모습을 사랑했는지 알았나요

Now I don`t recollect the time
이제 그 추억의 시간을 회상하진 않아요

I fell in love with this old friend of mine
난 나의 옛 친구와 사랑에 빠졌던 거지요

Or when I first saw in her eyes
내가 그녀의 눈속을 처음 들여다 봤을 때

What she tried so not hide
그녀는 굳이 자신을 감추려 하지 않았었지요

Stoney, happy all the time
스토니, 정말 행복했던 시절이었어요

Stoney, liked the summer time
스토니, 인생이란 화창한 한 여름 날 같은것

The joy you find in living every day
하루하루 삶에서 기쁨을 찾는거죠

Stoeny, how I love your simple ways
스토니,
내가 얼마나 당신의 꾸밈없는 모습을 사랑했는지 알았나요

Stoney, happy all the time
스토니, 정말 행복했던 시절이었어요

Stoney, liked the summer time
스토니, 인생이란 화창한 한 여름 날 같은것

The joy you find in living every day
하루하루 삶에 기쁨을 찾는거죠

Stoney, how I love your simple way
스토니,
내가 얼마나 당신의 꾸밈없는 모습을 사랑했는지 알았나요

Stoney, happy all the time
스토니, 정맣 행복했었던 시절 이었어요

Stoeny, liked the summer time
스토니, 인생이란 화창한 한 여름 날 같은것

The joy you find in living every day
하루하루 삶에서 기쁨을 찾는거죠

'올드팝송' 카테고리의 다른 글

Promises/Eric Clapton  (0) 2024.08.19
Say You`ll Stay Until Tomorrow - Tom Jones  (0) 2024.08.19
You Mean Everything To Me / Neil Sedaka  (0) 2024.08.19
눈이 내리네 Tombe La Neige - Salvatore Adamo  (0) 2024.08.19
mother - Isla Grant  (0) 2024.08.19